«Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

«Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру»

       Ескерту. Стандарт жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 22.01.2016 № 68 (01.03.2016 бастап қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

 1. Жалпы ережелер

      1. «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметі (бұдан әрі-мемлекеттік көрсетілетін қызмет).

      2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартын Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі (бұдан әрі — Министрлік) әзірледі.

      3. Мемлекеттік қызметті Қазақстан Республикасының негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдары (бұдан әрі-көрсетілетін қызметті беруші) көрсетеді.

      Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:

      1) көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі;

      2) «Азаматтарға арналған үкімет «мемлекеттік корпорациясы «коммерциялық емес акционерлік қоғамы (бұдан әрі — Мемлекеттік корпорация).

 2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі

      4. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі:

      1) көрсетілетін қызметті берушіге немесе Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды тапсырған сәттен бастап — 15 жұмыс күні;

      2) Құжаттар топтамасын тапсыру үшін кезекте күтудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут;

      3) қызмет көрсетудің рұқсат етілген ең ұзақ уақыты-15 минут.

      5. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: қағаз түрінде.

      6. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі негізгі орта білім туралы аттестаттың телнұсқасын, жалпы орта білім туралы аттестаттың телнұсқасын беру болып табылады.

      Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: қағаз түрінде.

      Ескерту. 6-тармақ жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 25.01.2018 № 28 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

      7. Мемлекеттік қызмет Жеке тұлғаларға (бұдан әрі — көрсетілетін қызметті алушы) тегін көрсетіледі.

      8. Жұмыс кестесі:

      1) көрсетілетін қызметті беруші: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұманы қоса алғанда, көрсетілетін қызметті берушінің белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін.

      Өтінішті қабылдау және нәтижелерді беру сағат 9.00-ден 18.30-ға дейін, түскі үзіліс сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін жүзеге асырылады.

      Мемлекеттік қызмет алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз кезек тәртібімен көрсетіледі.

      2) Мемлекеттік корпорация: Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жексенбі мен мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін, түскі үзіліссіз.

      Қабылдау жеделдетіп қызмет көрсетусіз көрсетілетін қызметті алушының таңдауы бойынша «электрондық» кезек тәртібімен, сондай-ақ «электрондық үкімет» веб-порталында электрондық кезекті «брондау»арқылы жүзеге асырылады.

      9. Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттардың тізбесі:

      көрсетілетін қызметті берушіге жүгінген кезде:

       1) құжатты жоғалтқан көрсетілетін қызметті алушының осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша білім беру ұйымы басшысының атына өтініші, онда құжатты жоғалту мән-жайлары немесе басқа да себептер баяндалады;

       2) кәмелетке толмаған баланың ата-анасының (заңды өкілінің) жеке басын куәландыратын құжаты немесе көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі)бар туу туралы куәліктің (2008 жылға дейін туған жағдайда) көшірмесі;

      Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылдан кейін жүргізілген жеке басты куәландыратын құжаттар, туу туралы куәлік туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері және Мемлекеттік корпорацияның қызметкері «электрондық үкімет»шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Мемлекеттік корпорацияға жүгінген кезде:

       1) осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша көрсетілетін қызметті алушының құжатты жоғалту мән-жайлары немесе басқа да себептері баяндалатын өтініші;

       2) кәмелетке толмаған баланың ата-анасының (заңды өкілінің) жеке басын куәландыратын құжаты немесе көрсетілетін қызметті алушының жеке басын куәландыратын құжаты (жеке басын сәйкестендіру үшін талап етіледі)бар туу туралы куәліктің (2008 жылға дейін туған жағдайда) көшірмесі;

      Мемлекеттік ақпараттық жүйелерде қамтылған жеке басты куәландыратын құжаттар, Қазақстан Республикасының аумағында 2008 жылдан кейін жүргізілген туу туралы куәлік туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті берушінің қызметкері тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілетін қызметті беруші мен Мемлекеттік корпорацияның қызметкері, егер Қазақстан Республикасының заңдарында өзгеше көзделмесе, мемлекеттік қызметтер көрсету кезінде ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын мәліметтерді пайдалануға көрсетілетін қызметті алушының келісімін алады.

      Құжаттарды Мемлекеттік корпорация арқылы қабылдаған кезде көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат беріледі.

       Мемлекеттік корпорацияда дайын құжаттарды беру жеке басын куәландыратын құжатты (не нотариалды куәландырылған сенімхат бойынша оның өкілін) ұсынған кезде тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат негізінде жүзеге асырылады.

       Мемлекеттік корпорация нәтижені бір ай бойы сақтауды қамтамасыз етеді, содан кейін оларды одан әрі сақтау үшін көрсетілетін қызметті берушіге береді. Көрсетілетін қызметті алушы бір ай өткеннен кейін жүгінген кезде Мемлекеттік корпорацияның сұрау салуы бойынша көрсетілетін қызметті беруші бір жұмыс күні ішінде дайын құжаттарды көрсетілетін қызметті алушыға беру үшін Мемлекеттік корпорацияға жібереді.

       10. Көрсетілетін қызметті алушы осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағына сәйкес құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайда Мемлекеттік корпорацияның қызметкері өтінішті қабылдаудан бас тартады және осы мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартына 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдаудан бас тарту туралы қолхат береді.

 3. Шешімдерге, әрекеттерге (әрекетсіздікке)шағымдану тәртібі

көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының

корпорациялар және (немесе) олардың жұмыскерлері

мемлекеттік көрсетілетін қызметтер

      11. Көрсетілетін қызметті берушінің және (немесе) оның лауазымды адамдарының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша шешімдеріне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым жасалған жағдайда шағым мекенжайы орналастырылған көрсетілетін қызметті беруші басшысының атына жазбаша түрде беріледі:

      1) Министрліктің интернет-ресурсында: www.edu.gov.kz «Мемлекеттік қызметтер»бөлімінде;

      2) көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында көрсетіледі.

      Шағым көрсетілетін қызметті алушының тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), мекенжайы, Байланыс телефондары көрсетіле отырып беріледі.

      Шағымды қабылдаған адамның тегі мен аты-жөні, берілген шағымға жауап алу мерзімі мен орны көрсетілген көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесінің тіркеу журналында шағымның қабылданғанын растау болып табылады.

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым Мемлекеттік корпорацияның Басшысына Мемлекеттік корпорацияның интернет-ресурсында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша жіберіледі: www.gov4c.kz.

      Көрсетілетін қызметті берушінің, Мемлекеттік корпорацияның, Министрліктің атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі шағымы тіркелген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушы мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органға жүгіне алады.

      Мемлекеттік қызметті көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі уәкілетті органның атына келіп түскен көрсетілетін қызметті алушының шағымы тіркелген күнінен бастап он бес жұмыс күні ішінде қаралуға тиіс.

      Шағымдану тәртібі туралы ақпарат Бірыңғай байланыс орталығы арқылы беріледі.

      Жеке тұлғаның шағымында оның тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), пошталық мекенжайы көрсетіледі.

      Портал арқылы жүгінген кезде көрсетілетін қызметті алушының 1414, 8-800-080-7777 Бірыңғай байланыс орталығының телефоны арқылы шағымдану тәртібі туралы ақпарат алуға мүмкіндігі бар.

      Шағымды портал арқылы жіберген кезде көрсетілетін қызметті алушының «жеке кабинетінен» өтініш туралы ақпарат қолжетімді болады, ол көрсетілетін қызметті берушінің өтінішті өңдеу барысында жаңартылады (жеткізу, тіркеу, орындау туралы белгілер, қарау немесе қараудан бас тарту туралы жауап).

      Ескерту. 11-тармақ жаңа редакцияда-ҚР Білім және ғылым министрінің 25.01.2018 № 28 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) бұйрығымен.

       12. Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда көрсетілетін қызметті алушының Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар.

 4. Көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де талаптар

мемлекеттік көрсетілетін қызмет, оның ішінде

Мемлекеттік корпорация

      13. Ағза функциялары тұрақты бұзылған, оның тыныс – тіршілігін шектейтін денсаулығы бұзылған көрсетілетін қызметті алушыларға, қажет болған жағдайда, Мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдауды Мемлекеттік корпорацияның қызметкері тұрғылықты жеріне барып, Бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777 арқылы жүгіну арқылы жүргізеді.

       14. Мемлекеттік қызмет көрсету орындарының мекенжайлары интернет-ресурстарда орналастырылған:

       1) көрсетілетін қызметті берушінің: Республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың)жергілікті атқарушы органдарының;

      2) Мемлекеттік корпорация: www.gov4c.kz.

Білім туралы мемлекеттік
үлгідегі құжаттарды беру
қағидаларына
3-қосымша
 Нысан

Құжаттардың қабылданғаны туралы қолхат № ___________

      «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық

      емес акционерлік қоғамы филиалының № __________ бөлімі/ білім беру ұйымы

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________ мынадай құжаттар алынды:

      (көрсетілетін қызметті алушының Т.А.Ә. (бар болған жағдайда)

      1. Өтініш

      2. Басқа _____________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      Мемлекеттік корпорация қызметкерінің/ білім беру ұйымы қызметкерінің Т.А.Ә.

      (бар болған жағдайда)                   ______________________________

                                                            (қолы)

      Алдым: көрсетілетін қызметті алушының ______________________________

                                                            (қолы)

      20 ___ ж. «___» ______________

Білім туралы мемлекеттік
үлгідегі құжаттарды беру
қағидаларына
4-қосымша
 Нысан
 Көрсетілетін қызметті
алушының Т.А.Ә. (бар болған
жағдайда) немесе көрсетілетін
қызметті алушы ұйымының
атауы
____________________________
(көрсетілетін қызмет алушының мекенжайы)

Құжаттарды қабылдаудан бас тартылғаны туралы қолхат

      «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» 2013 жылғы 15 сәуірдегі Қазақстан Республикасы Заңының 20-бабының 2-тармағын басшылыққа ала отырып, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамы филиалының № бөлімі (мекенжайын көрсету)/білім беру ұйымы ___________________________________ (мекенжайы көрсетілсін) Сіздің (атауы) мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандартында көзделген тізбеге сәйкес _________ толық құжаттар топтамасын ұсынбауыңызға байланысты мемлекеттік қызмет көрсету үшін құжаттарды қабылдаудан бас тартады, атап айтқанда:

      Жоқ құжаттардың атауы:

      1) ____________________;

      2) ____________________;

      3)_____________________;….

      Осы қолхат әр тарапқа бір-бірден 2 данада жасалды. Мемлекеттік корпорация қызметкерінің/ білім беру ұйымы қызметкерінің Т.А.Ә. (бар болған жағдайда) ______________ (қолы)

      Орындаушының Т.А.Ә.

      Телефоны __________

      Алдым: Т.А.Ә. /көрсетілетін қызметті алушының қолы

      20 ___ ж. «___» ______________

Қосымша ақпарат көздері